onsdag, januari 12

Nu sover hon dessvärre....

Idag har jag varit en typisk mammaledig-mamma och bra fru. Ett tag.
Så var jag också en ganska en ganska dålig fru och alldeles för ledig ett tag.

Kom på att jag ju faktiskt kunde "baklängeshandla" på Tradera - dvs lägga ut en eller annan pinal till försäljning istället för att bara göra av med slantar!
La ut några plagg som Doris vuxit ur, som vi nog inte kommer använda igen.
Allt jag får in får jag spendera på nya auktioner - har jag bestämt.
Undrar vad man kan få ihop för fyra bebist-shirts? Femton spänn?

Bakat lite muffins, varit på vårdcentralen, traderat, tvättat, diskat, haft besök av Malin, Kicki och Jullan - bra fru.
Blivit lite senare än jag tänkt och välkomat Lasse medelst ett hem i totalt kaos. Dålig fru.

Dock har Doris faktiskt fått vaccin idag och därför drabbats av feber, vilket torde ge mig ett frikort vad gäller det allra mesta!

Inga kommentarer: