onsdag, mars 9

Efterlysning

Förr i tiden gjorde man fruktansvärt dumma prylar.
Man gjorde också några riktigt bra saker.
Tillexempel gjorde man barnmatskvarnar som saknar motstycke.

Helt allvarligt och på sanning:
Jag vill ha en sånhär!

Till vänster isärplockad (och diskad!) - till höger ready to use!


Kvarnen på bilden tillhör min mor.
Jag har tjyvlånat den - men det varar ju inte för evigt antar jag.
Den som ser en - köp den!
Jag betalar.

Annars fyller jag upplysningsvis år snart - detta är vad jag önskar mig.
Punkt.

1 kommentar:

oTTo sa...

Går ju inte att handla som present nu när du skrivit en så här officiell önskelista, kvarnarna kommer ju att hagla in ;)

Tips!!
http://mun-h-center.se/Mun-H-Center/Hjalpmedel/Produktlista/Ata-dricka/Ovrigt/Barnmatskvarn-Happy-Baby/#
Kan det vara den du söker??