måndag, april 25

Twisted thumbs down!

Observera att jag på intet sätt har några som helst förhoppningar om att nån bryr sig om vad jag skriver, och inte tänker anstränga mig för att utveckla detta till en fullfjädrad recensionsblogg.
Jag tänker bara fortsätta klaga så mycket jag kan när jag får lust.

Idag vill jag skicka smisk på fingrarna till den fåntratt som hittat på tamponger med "twistöppning".

Istället för den sedvanliga remsan som ska pillas av är det meningen att man liksom ska vrida isär plasten.
I teorin en ganska god ide.
I praktiken ett mindre helvete.
Det sitter ju för hårt!

Jag - som inte har några uttalade problem med fingerstyrkan- tar i för kung och fosterland.
Många gånger får tänderna assistera.

Som om inte själva mensen var straff nog - nu hittar man dessutom på nåt fanstyg som ger förvridna fungermuskler och bomullsludd mellan tänderna....

3 kommentarer:

Helena sa...

måste bara testa... För att se om det är så illa :)

Elin sa...

Jag HYLLAR tamponger med vridplast! Vanliga är omöjliga att öppna med nagelförlängning. Helt mission impossible!

Carolin sa...

Haha....skriv en bok jag skulle garanterat köpa den :)