onsdag, juni 1

Rapport från mitt hemliga gömställe

Lasse och Dylan ska åka hem till Skelet i helgen.
Skönt för dom att få vila upp sig lite.

Jag är hemma och sköter om alla husen (föräldrar och morföräldrar samt mors kusin är på resande fot) och Doris.
Oj, vilket slit för mig.

Så....vi tänkte att Lasse kunde passa på att köpa lite saker vi behöver för målningen.
Och lite annat.
Några verktyg.
Skrev en lång lista....

Hittade en säng på blocket som han kanske kan titta på?

När jag tänker efter är det nog bäst att jag väntar med att föreslå nåt mer förrän dom kommit iväg.
Annars är risken stor att han inser att allt vänts upp och ner och försöker byta med mig!

1 kommentar:

Helena sa...

Kan han tapetsera med inköpslistan?

Näe, trodde väl inte det... Då har han inte nog mycket att handla :)