måndag, september 27

Varför bekymra sig om smuts man inte ser?

Det är lätt att säga att man inte blir påverkad av reklamen.
Låtsas hårdnackat att jag inte bryr mig, men nånstans längst därinne i mig brinner en önskan efter en H2O-vac.
Milda nötter - den suger ju upp ett helt dricksglas med skruvar och muttrar (alltid bra att kunna göra det).
Man kan svepa upp ett krossat ägg i ett enda slalomdrag.
Och tänk alla pengar man sparar på att inte behöva köpa dammsugarpåsar. Måste röra sig om 40 kronor om året. Minst.
Vattenfiltret gör att minst 97% av alla bakterier fastnar istället för att spridas ut i luften (ni skulle se hur hon på TV hostar när hon dammsuger med en vanlig dammsugare!)
Det städar tillochmed bort den osynliga smutsen!

Det enda som stoppar mig är att jag inte orkar se på TV-shopsprogrammet så länge att man visar telefonnumret.
Och att jag faktiskt aldrig skulle erkänna att jag sjunkit så lågt.

Nu väntar soffan igen. Tror att man snart demonstrerar "Bullet-Blendern". Min absoluta favorit.

2 kommentarer:

Helena sa...

ajabaja... inte köpa. Det som säljs på TVShop är skrot. Inte ens bruden med rosa nitbälte i shopping har vågat sig på detta. BLir det degradering, eller en guldstjärna?!

Anna sa...

Haha, ja inte vet jag vad som är vad. Men än har inget landat i brevlådan i vart fall!