fredag, oktober 15

Allt för konsten

L (i romantisk ton): -"Vad fin du är"
A: -"Jag känner mig inte så fin. Jag känner mig jätteofin. Det känns som att jag varit med i ett såndär gör-om-mig-program. Du vet när man går in genom en dörr och så kommer man ut toppen snygg på andra sidan. Fast jag råkade gå åt fel håll".
L: - "Då har du ju i vart fall nåt att blogga om"
Sen skrattade vi.
Det var dumt.
När det skumpar för mycket så skvätter det mjölk åt alla håll.
För att liksom göra allt ännu lite bättre....

1 kommentar:

Helena sa...

Å vad jag känner igen mig! Helst det där med bröstmjölken.

Helt på sanning nu: Jag fick faktiskt spår på golvet av min tillrinning. När Lea grät för att hon var hungrig så skulle jag gå till hennes rum och det bokstavligt talat rann ut, längs kroppen och ut på golvet. Behöver jag säga att jag slutade gå utan BH då?

Jag snor ditt inlägg och publicerar det på min blogg för det var så himla bra!