onsdag, oktober 20

Jag är ihop med Peter Jidhe?

Jag brukar undra varför kompisarna till dom värsta stolpskotten i Idol inte sagt åt dom att dom faktiskt inte kan sjunga.
Dom tycker nog själva att dom är bra. Det är självinsikten som brister.
Bilden nedan föreställer mig på midsommarafton.
Jag hade på mig min rosa klänning.
Jag tyckte själv att jag såg bra ut. Det var nog självinsikten som brast.
Jag såg ut som ett gigantiskt, rosa påskägg!
Inte var det nån som sa nåt heller.
Nu vet jag varför - dom var antagligen rädda att jag och mina hormoner gemensamt skulle gå till fysisk attack.



















Idag har jag på mig den förbannade klänningen igen. Fortfarande ingen som sagt nåt.
Eventuellt beror det på att mitt ena sällskap för närvarande har fullt upp med att smälta den senaste bröstmjölksslurken, och det andra sällskapet antagligen är nöjd att jag har kläder på mig överhuvudtaget....

2 kommentarer:

Helena sa...

Jag tycker du är fin i klänningen!

Anna sa...

"och jag är i allafall jättefin i håret" va? :)