måndag, november 22

Om livet som trendsättare

Vi i vår familj är såna som vågar ta steget. (Med goda påhejningar av mamma i bakhuvudet då förstås...)
I lördags gjorde vi det!

I alla (hela fyra stycken) fönster i lägenheten satte vi upp stjärnor eller adventsljusstakar.
Vi var först av alla lägenheter vi kan se - i alla riktningar.
Men det är inte det som är det coola. Det är att springa mellan fönstren och se med vilken hastighet grannarna hakar på.
I går kväll tror jag att vi räknat till fem hushåll som ville vara lika modiga och häftiga som oss.
Men det ökar lavinartat!
Om sisådär en dryg vecka tror jag att vi med lite god vilja kan säga att vi har startat en trend som ALLA hängt på!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du väl pyntat för mig också va? Som dealen gav handen skulle du ju ösa på lite extra. Och eftersom grannarna redan börjat hänga på så litar jag på att det glittrar och glimmar lite extra i era fönster.

/KusinVitamin

Anna sa...

Mer glitter och krafs kommer. Men jag tror att det gills för dig med - eftersom jag var FÖRST!!!