fredag, december 31

It´s SOOOOOOO 2010!

Doris blev doppad och döpt.
Inga större fadäser och ingen började slåss.
Finns just inte så mycket mer intressant att rapportera om det.
Fler bilder kanske dyker upp sen.
Mest troligt inte - för det är ingen rolig syn.

Stolt far - trött dotter

¨











2010 närmar sig sitt slut och i sedvanlig ordning står man med Nobelsoppa över halva spisen och en kotlettrad som inte alls tinade så fort som man trodde.
Skalade av lite tumme när jag skulle skala morötter. Helt ok - så får man börja 2011 lite lättare.
Barnet är i nån form av trotsålder tror jag. En annan möjlig förklaring är att jag gör nåt fel och inte förstår mig på henne. Den sistnämnda verkar mest trolig - den förstnämnda känns angenämare.

2011 välkomnas i hemmet med de två närmast sörjande och skålas in med Champis (Pommac var slut!)
Fast jag tror inte dom är så värst ledsna om jag ska vara ärlig. I vart fall inte just nu - när den ena av dem äntligen somnat.

Önskar alla ett Gott slut och ett Gott nytt år om vi inte ses mer ikväll!!

Speciellt Gott nytt år till Mamma K och Otto som får fira in året som serieledarsupporters!

2 kommentarer:

Helena sa...

Gott nytt år kära vän!

oTTo sa...

Känns GRYMT skönt :) Nu har jag också fixat outfit (tomten kom ...) så att jag och lilla D kan ta en supporterbild tillsammans ;)