torsdag, december 2

Nån som vill satsa en slant?

Jag borde verkligen ta tag i lite grejer här hemma.
Det finns tvätt att vika.
Middag ska vi ha - idag med - den skulle jag ha förberett.
Ingen har ännu slagit in julklapparna som vi köpte i förrgår.
Har lovat banken att samla ihop mina pensionspapper som jag ska ha med mig dit.
Skrubba diskhon.
Dammtorka inne på toaletten.
Gömma undan allt toapapper som står i hallen.
Jag menar att medan Doris tar en tupplur så kunde man ju pyssla på med det. Så är det ju gjort sen.
Fast jag hade mer lust att göra lite julgodis.

Får se hur det blir.

1 kommentar:

Helena sa...

Du är så himla duktig. Jag får prestationsångest.

Här ser det ut som faan. dammråttorna jagar mig och vill helst äta upp mig :)

Snart ses vi. Jag kanske hinner förbi er på söndag om ni är hemma och om jag inte kommer iväg så sent från Luleå. Jag är ju mitt uppe i flytten osv...

När du svarar på mina kommentarer på din blogg, skriv svar på översta inlägget på min blogg. Det blir så mycket lättare att hitta svar då :)

Jag å syrran gör så :) Funkar klockers.