onsdag, december 15

Thank you lord!

ÄNTLIGEN är det inte hundra grader kallt.
Har inte velat ta ut min bortklemade lilla hjärtefis i tjugofemgradig kyla, så lägenheten har kännts som ett fängelse de senaste dagarna.
Men idag står silvret på minus elva!
Nu jävlar ska vi ut och mosa hälsenor på stan! Hehe.

Problemet är att jag faktiskt inte riktigt vet om jag har lust att gå ut idag.
Men jag antar att jag inte har nåt val längre.
Gud blir nog besviken på mig om jag inte förvaltar denna gåva på ett någorlunda vettigt sätt.
Man vet inte om tomten kan ha nåt finger med i spelet också....

1 kommentar:

Helena sa...

Nu ska tant ut med pulkan till posten för att leverera paketen som tomten fixat.

Klart att mamma anna ockås ska ut en sväng och ventilera lungorna.

Kram till världens bästa tjejer!