måndag, januari 31

Undrar om det är sannolikt att Orlando tar fel?

Jag är ingen fegis.
Jag tänkte att jag - som Tuttblottare - kunde möta mina motståndare "face-to-face" och ta debatten.
Så när Doris skrek av hunger inne på Coop var jag nära att gråta av lycka.
Vi satte oss på bänkarna i "entréhallen", precis utanför caféet (tänkte att ätande människor verkligen skulle bli upprörda).
Bröstet åkte fram och Doris lät sig väl smaka.
Hon åt och åt.
Jag väntade och väntade.
Ingen kom.
Ingen skrek åt oss.
Ingen försökte skjuta på oss eller på annat sätt skada oss.
TROTS att jag ammade offentligt.
Jag tror faktiskt att "dom tappra som festar veckans alla dagar" faktiskt kunde tycka att det var trevligt med lite naket. Dom såg i vart fall glada ut.
Om det var tuttar eller alkohol som gjorde det är svårt att svara på, men jag väljer att se det som att jag gjorde en god gärning.
Det rättfärdigar liksom att jag utförde denna vedervärdiga handling (som jag som jag tidigare nämnt gör bara för att få visa brösten).
När Doris blivit mätt och ingen ringt polisen och anmält oss för blottning gick vi över till att spana på folk istället.
Jag ger den sysselsättningen tre "A" av fem möjliga. Doris ger den minst åtta.

Ja, det var historien om när jag ville stå upp för att jag tydligen är ett äckligt äckel.
Jag fick aldrig riktigt chansen att försvara mig känner jag såhär i efterhand.
Men brösten tyckte nog det var trevligt att få komma ut och vädra sig lite.

Jag har alltid sagt att jag är rätt lik Miranda Kerr. Jag visste bara inte att det var på dethär sättet!

1 kommentar:

Helena sa...

Lovely! Jag ger inlägger 5 av 5 möjliga H