torsdag, februari 3

Kärlek stavas H-E-L-E-N-A!

Jag önskar alla en vän som Helena.
Vad jag än säger/skriver här/natt-smsar/häver ur mig i ilska så säger hon:
"Du har rätt, du är snygg, du är bäst, du kan, du är frän, du är bästbästbäst!"

Många kanske har undrat om det är jag själv som loggar in som "Helena" och skriver kommentarer.
Det skulle det kunna vara, men credd till mig isåfall - som orkar backa upp den lilla manövern med en helt annan blogg om ett helt annat liv.


När jag tänker efter så önskar jag alla att ha alla mina underbara vänner.

Till och med dendär "anonym" som kommenterade inlägget om pappskallar.
Det är en riktig fegis som verkligen behöver lite Mysor, Sofior, Tessor, Helenor, Erikor, Lindor, Malins, Thildor, Idor, Saror, Johannor, Marias, Elins, Livar, Kajsor, Amandor och andra finfisar för att släppa sargen och komma in i den underbara matchen!

Inga kommentarer: