lördag, februari 12

Man förstår ju att morsan försökte en gång till...

Detta är min lillasyster Elin.
En helt vanligt lördagskväll i februari.
Det är melodifestival på TV - men det skiter väl hon i!
Hon är på fest och kalas i Kungliga Huvudstaden - för det är där hon bor.
Sminkat sig har hon gjort - snyggt som tusan.
Säkert har hon hårspray också.
Snyggkläder - check!
Hon får nog så många gratisdrinkar hon vill. Av snygga killar.
En riktig rackarns toppenpingla!

Elin är den av bönorna som visar mest tänder

Detta är jag.

En helt vanligt lördagskväll i februari.
Det är melodifestival på TV - och det är ungefär vad jag just nu har att leva för
Jag är på plockrunda i hallen - för det är mitt i den röran jag bor.
Sminkat mig har jag gjort - och tvättat av det.
Säkert har jag hårspray också - nånstans i badrummet.
Urtvättat mammalinne - check!
Jag får så mycket avslagen apelsinläsk jag vill. Av mig själv.
En riktig rackarns sunkråtta!

Anna är hon som står FRAMFÖR dammsugaren
Jag tror det är bäst att Lasse får fira jul hos sin familj nästa år - annars kanske han inser att han valde fel Andersson!


3 kommentarer:

Helena sa...

å så tar vi det igen:

Anna, du är bäst bäst bäst, snyggast å finast å smartast å framförallt bäst!
Din syster är jättefin på alla sätt (och dessutom trevlig så man inte kan hata henne) Var glad att du har en sån fin syster.

Men du är bäst! Å äldst å finast!

:)

ElinPelin sa...

Om det är till någon tröst så fick jag inte en enda gratisdrink av en snygg kille!

Sara sa...

Haha, Anna, du är så underbart rolig!