söndag, februari 13

Modeoraklet goes stilikon?

Haha - nu efterfrågas bilder på stövlarna.
Absolut blir det bilder.
När stövlarna kommer.
Jag tänker inte göra reklam för nåt jag inte testat.

Med 98% säkerhet har jag för feta ben och får skicka tillbaka dem och då är det inte skoj att alla ska gå och titta på dom gamla tråkstövlarna (Förlåt! Älskade Kenneth Cole-stövlar - jag gillar er verkligen, men ni är lite nötta nu!) och tänka:
-"Om hon inte varit så jävla fet hade hon haft riktigt snygga stövlar på sig nu"
Det kanske ni tänker i allafall - men ni vet inte HUR snygga stövlar jag hade haft.

Jag väntar som sagt var med bilder.
Så kan jag ju kalla dem dagens outfit också - och det är ju verkligen mer i min stil!

Sen känns det inte helt rätt att visa bilder på stövlar man SKA köpa, när dom var med i CHIC för flera mååååånader sen.

Ni vet - sånt är otroligt viktigt för mig.

Ni får en bild på Doris i sin hoppgunga istället.
Ser att hon missmatchat byxor och sockar.
Inte bra.

2 kommentarer:

Helena sa...

Jag har tjockare ben än du, och jag förutsätter att jag kan ha stövlarna. Klart det kommer bli succe. Visa nu vad du beställt. 2 likadana? eller två olika? jag bara undrar...

Doris är lika söt som alltid!

Helena sa...

Du... Projektet vi pratat om över tel idag... Ska jag driva det enligt smart-modellen? Hur lång tid anser du det vara lämpligt för frisläppande av användning av objektet?

Hur lång tid behöver man att fullfölja det? vad tror du det kan vara för delmål på vägen?

OM positivt resultat visas imorgon, dvs borttagande av ädelmetall. Hur belönas det?