måndag, februari 21

Och vad skulle mamma säga om hon fick veta att Doris redan har en morgonrock!?


Jag som trodde att internettävlingar var en bluff.
"Gilla inlägget, kommentera att du är med, dela på din blogg"  - yadiyadiblablabla.
Jag testade en gång - OCH VANN!!!

"Valfri vara" från www.ikosdesign.se är numer min! (Har inte valt än).

Helena tyckte att jag skulle vara med och tävla på hennes syrras blogg.
Jag sa att jag inte tyckte att det var nåt roligt pris.

Egentligen tyckte jag bara att det kändes otroligt onödigt - jag har nog vunnit det jag kan vinna i år.

Liiite trist känns det dock - eftersom man drar vinnarna i Lars Winnerbäcks tävling imorgon.
Tävlingen där man kunde vinna biljetter till konserten som man inte kan köpa biljett till.

Men fortfarande - IDAG ÄR JAG EN VINNARE!!!


Morsans grannar mailar och tackar för besöket som avlades för två veckor sedan.
Note to self: Var alltid välsminkad. Det ser ganska trevligt ut faktiskt.

2 kommentarer:

Helena sa...

Jo visst är det trevligt att vara sminkad när kameran tas fram? Jättefin bild!

Kul att du vann :)

Helena sa...

Men lägg ut något om stövlarna. Är de bra? jag väntar fortfarande på mina!

jag gör som du säger. Jag köper inte ringen.