torsdag, februari 17

Sist i världen att upptäcka nåt - igen!

Satt och funderade på hur jag skulle bli miljonär.
Kom på att det vore smart om det fanns en sida som höll reda på om det kommit några nya inlägg på bloggar man gillar. Så slipper man liksom cruisa runt och kolla en och en.
(Man vet att det är 2011 när man har dylika "besvär")

Tydligen var det inte bara jag som kommit på den fantastiska idén - dessvärre.
Klick-klick-klick så hade jag fyllt i två bloggar jag vill följa.

SMART!
Så behöver jag bara gå in HÄR för att direkt upptäcka om det gjorts några nya inlägg.

Dock kom jag rätt snart på att det ju inte bara var "kändisbloggar" som funkar.
Man kan ju ta typ alla bloggar i hela virtuella världen!
Hips vips hade jag listat alla roliga bloggar som mina kompisar har också.

Vilken lycka - den tidsbesparande sidan har på ett ögonblick sett till att den kommer stjäla minst dubbelt så mycket tid av mig som jag i min enfald trodde jag skulle spara.