måndag, februari 14

Slavande konsument - jajamen!

Idag är det alla hjärtans dag.
Ett kommersiellt jippo som uppfunnits av handlarna för att vi ska köpa, köpa, köpa!!

JA!
En alldeles ypperlig ursäkt för att äta god middag och dricka en liten,liten slurk gott vin.

Att bilden är suddig har ingenting med vinet att göra

Ett alldeles ypperligt tillfälle att lyxa med efterrätt.

Som grädde på mandelsmassan: SEMLOR!
Tänk gärna bort diskstället så blir det lite mer romantiskt


Ett alldeles ypperligt tillfälle att överraska med lite mysig Unpluggedkonsert till middagen.


Lasses älskade Bruce.
Jag är nästan för bra för att vara sann.

Och ett alldeles, alldeles ypperligt tillfälle att påminna Lasse om att jag faktiskt älskar honom - Mest av allt.

Och hoppas att han faktiskt älskar mig tillbaka - Trots allt.
Det vita paketet är från Doris och det röda från mig.
Ganska bra att hon slog in sitt i hushållspapper på kyrkis - då ser mitt
paket lite flott ut.
"Allt är relativt" som pappa brukar säga!



1 kommentar:

Hemlige H sa...

Jag är så glad att jag har dig! Stort hjärta till dig. För tillfället hatar jag karlar. Fega satans skit-karlar. Konflikträdda ynkryggar behöver inte bemöda sig mer.