måndag, februari 7

Vad var det jag sa!

Eftersom jag tydligen är ungefär "världens elakaste människa" som traderar ut saker vi (kanske mest Doris) fått i present så är det väl ingen idé att hymla om det.

La som sagt var ut saker på Tradera.
Prislapparna satt kvar.
För extra effekt strök jag skiten innan jag varsamt fotade och gjorde så snyggt jag kunde.
Nya saker brukar budas på som sjutton (ibland blir det dyrare än vad det var i affären!)

Auktionerna börjar närma sig sitt slut.

Kan meddela att den ena auktionen fått ett bud - utropspriset.
The most hidious one har fått......NOLL bud!

Man kunde kanske skylla på att Tradera var typ trasigt eller nåt.
Men dom saker som vi bara hade för många av (typ två tvättnoppiga pyjamasar) är det på nåt märkligt sätt folk som budat på.

Inte för att "rubba det i ansiktet på den som sa jag var elak", men.....det kanske verkligen var just SÅ fult.
Ha.

1 kommentar:

Helena sa...

:)

vad var det du sa? Ugly? :)