tisdag, mars 22

30 and still going strong!

Jahapp.
Då var man alldeles strax 30 - på riktigt.
Att fylla 30 var inte nåt att oroa sig för -det var faktiskt rätt skoj.

Om inget revolutionerande händer de närmaste 15 minuterna så kan man nog säga att jag är precis samma människa som igår.
Möjligen lite gladare.

Ligger och pustar ut med lite hockey efter en lång dag (Lasse har dock hjärtat i halsgropen mest hela tiden...)

Anna: -"Lasse - jag tror egentligen att du är alldeles för snygg för mig!"
Lasse: -"Nä, jag tror det är tvärt om!"
Anna: -"Äh. Lägg av.."

Om vi båda talar sanning så kan man anta att vi typ är norra Europas snyggaste par.
Så väljer jag att se det.
Och det är minsann inte så illa när man är så här gammal!

3 kommentarer:

My sa...

Klart att ni är!

My sa...

Klart att ni är!

Helena sa...

Självklart är ni snyggast. Å BÄST!