torsdag, mars 10

Den som väntar på ett tack....

På Alla-hjärtans-dag fick Lasse ett presentkort på massage på IKSU.
(Jorå - jag KAN faktiskt vara en snäll flickvän. Ibland)
Han blev väl "lite sådär" glad.
Jag tyckte det var otacksamt att inte jubla, skutta och slå volter.

Idag var han på massagen innan han åkte direkt till jobbet.
Läste på hans blogg att han tyckte om det.
("Läste på hans blogg" (?!) Känner att jag borde reflektera en aning över vad vi har för ett förhållande...)

Kanske inte så konstigt att han inte blev glad först - egentligen.
En papperslapp i ett paket liksom.
NU vet han ju vad han verkligen fick.

Kanske ikväll att jag får den uppskattning jag förtjänar.
Åtminstone tänker jag själv tänka att jag är värd det.

2 kommentarer:

Pappapokerface sa...

Jag kanske lärde mig ett och annat och behöver nån att testa mina massagekunskaper på ikväll :)

Helena sa...

Najs!