fredag, mars 4

En fot i graven?

Milda makter - vilken vecka det har varit!

Igår fick jag äntligen ett erkännande från Postverket.
Eller - jag fick tio frimärken - vilket jag i sedvanlig ordning väljer att se som att dom försöker köpa min tystnad.
I kuvertet fanns en lapp där det stod "Frimärken enligt mail".
Antar att jag borde fått ett mail alltså.
Det har tydligen kommit bort på vägen (kanske posten har tagit över mailhanteringen också?).
Frimärkena har bilder av violer - det är nog ett passande motiv att skicka till gnälliga kärringar som mig.

Men skitsamma - tio frimärken är faktiskt inte att knycka på nacken åt.

I onsdags såg jag Ebba Von Sydow sitta och fika på Rost. Livs levande liksom
Sen var det extrapris på maskindiskmedel på coop. Två för 65:-. Jättebilligt.
Och nu dethär.

Vilken vecka.
Jag slits mellan att känna att gnäll lönar sig  - och att jag borde skaffa mig ett liv.

1 kommentar:

Helena sa...

Du ser, du vinner... du är bara bäst!