lördag, mars 12

Rösta med hjärnan - för en gångs skull!

Snart är det dags.
Om dryga två timmar är årets melodifestivalcirkus över och vi har en vinnare.

Hittills har jag tyckt en hel del, men insett att jag kämpar i motvind nöjt mig med att oja mig över resultatet.
Har dock bestämt mig för att jag ikväll faktiskt skall rösta.
Vem jag ska rösta på är lite osäkert ännu.
Ovanligt svårtippat i år.

Det enda jag kan säga med säkerhet är att om Sara Varga vinner- så hoppas jag att svenska staten griper in och omyndigförklarar hela svenska folket.
Åtminstone dom som röstade på henne.

Att skicka en mes-ballad för att "tjejen är så söt!" är att upprepa förra årets kalasfiasko.

Jag vet att jag är ute i sista minuten, men snälla, snälla, snälla:
Hjälp mig att slippa få ett vredesutbrott 21.20 - rösta på vem som helst av dom andra.

(Och använd gärna det dyrare numret - så finns det till sist en faktisk mening med allt detta!)

1 kommentar:

Helena sa...

S V vann ju inte som tur var. Mr C hade henne och L B som favorit.