lördag, april 30

Krona eller klave? Jag tar en tjuga istället, tack!

Idag vid middagen meddelade Dylan att jag inte skulle få några julklappar, eftersom jag var så dum. (oklart vad jag gjort, men jag fick inte vara med och spela Mario Kart, så vi kan utgå från att det är hyfsat allvarligt)

Först tyckte jag att det lät trist.
Att det redan var kört liksom.
(Dylan brevväxlar med tomten så vi kan nog anta att han vet vad han snackar om).
Sedan insåg jag att jag så sent som i morse lovat mig själv att stanna upp och tänka ibland.

Okej - bara sista April och redan kört på paketfronten, men hey baberiba vilket jädra 2011 det kommer bli!!
Nu kör vi!!

2 kommentarer:

Helena sa...

vem behöver tomten, då det dimper ned grejer i brevlådan då och då :)

Hehe... han verkar kul, han Dylan :) SKulle vara kul att träffa honom någon gång. Kanske i sommar då jag och Lea kommer? Har du något hotell att rekommendera, eller förslag till stuga att hyra? Kan ju vara dags att börja planera en liten Lyckselesemester.

Saknar er!
Kram

Lasse sa...

Mexico!