onsdag, april 6

Mäklare - Schmäklare!

Imorgon blir det visst budgivning på radhuset.
Jäkla rackarns skitotur att jag tydligen var sjuk den lektionen under "bli-vuxen-kursen" som handlade om att köpa hus.
Vafasikens vet JAG om budgivning och taktik och annat megaviktigt.
(Just i detta fall är det megaviktigt).

Googlade lite (vad gjorde människan innan internet kom och frälste oss?!), men hittade inget trumfkort.
Är visst vi och två till som är intresserade.
Förmodligen är dom villiga att betala mer än oss.
(Hur okunniga vi än är så har vi i allafall fattat att man ska ha ett maxbud klart för sig)

Jag tror att vi båda mentalt ställt in oss på att det nog inte blir nåt radhus.
Denhär gången.

Min vän S sa:
-"Ett par tusen hit eller dit är väl inte så viktigt. Det handlar om en bostad ju!"
Så sant.
Och mina erfarenheter av Tradera säger att jag inte lägger mig frivilligt i första taget....
Är nog tur att Lasse är med imorgon och kan stoppa mig om det behövs.

1 kommentar:

Erika sa...

Shiiiit vad spännande! Håller tummarna!!!!