lördag, april 23

Once in a lifetime!

Igår, sådär vid sexkröken utspelades följande konversation hemma hos oss:

A: -"Kan inte du sätta Doris på pottan. Det blev så lite förut idag tycker jag."
L: -"Tror du verkligen det? Om hon bajsar igen så lovar jag att göra vad du vill resten av kvällen."
A: -"Okej."

Doris hörde vad han sa, och bestämde sig för att bistå mig.
Hon bajjade som att det gällde livet.
Nästan så pottan svämmade över.

Lasse blev lite snopen.
Jag blev väldigt glad.

Sedan slutade kvällen med att jag sa:
-"Äh, se filmen du. Jag går och lägger mig"

INGEN kan ana hur mycket jag ångrar att jag slösade bort en sån chans.
Idag - när jag önskar fotmassage mer än allt annat - vill jag slå mig själv i huvudet arton gånger tills jag förstått hur dum jag är!

1 kommentar:

Helena sa...

NAJS...