måndag, maj 16

Plotten tätnar!

Jag valde Bruce Springsteen.
Det var rätt.

Fick ett mail på Facebook från "Rebus Gooden" (han - för det är en man - kanske blev för snål för sms).
Vidare fick jag i uppdrag att ordna:

1 dl Créme fraiche
2 Ägg
1 apelsin
Florsocker
50 g mörk choklad 70%



Nån deadline fick jag inte - vilket gör det lite marigt att se till att apelsinen och creme fraichen är i gott skick.
Han verkar inte vara nån precis kille.
Det är lite luddigt det hela.

Men nu är vi i allafall snart kompisar på fejjan (om han godkänner min förfrågan).
Än så länge vet jag följande om min stalker:
Det är en man
Han gillar Bruce Springsteen
Och choklad.

Man skulle kunna säga att Lasse står rätt högt upp på listan över misstänkta.
Inte minst för att han flinar och fnissar.....

Inga kommentarer: