lördag, juni 4

Får jag ärva träskåpet i köket?

Har hängt med bästa Fia hela dagen.
Skulle dricka morgonkaffe.
Kaffe blev lunch.
Lunch blev stadstur.
Som blev middag.
Vilken härlig dag!

När vi var ute och försökte gå ner middagen ringde plötsligt hennes mamma.
Efter samtalets slut kunde vi - något förvirrade - konstatera att:
Fia är tremenning med min sambos systers sambo. (?)

Det väcker tre frågor i mitt huvud:
1. Exakt HUR liten är denhär världen?
2. Hur sjutton gick samtalet vid det bord där man kom fram till detta?!
3. Är det möjligt att jag är släkt med Martin Stenmarck, och att han därmed kommer se till att alla kvinnor får gifta sig med två män, gör slut med Hanna Hedlund och äktar mig?

2 kommentarer:

Helena sa...

Jo säkert... :)

din man sa...

fråga 2 vill jag också veta svar på.
fråga 3 ifrågasätter jag starkt.