onsdag, juli 20

Det kom ett argt mail....

SÅ argt var det inte.
Men i korta drag gick det ut på att man undrade varför jag inte bloggar, och att man saknade Doris-uppdateringar.
(Vet inte om jag varit särskilt bra på det tidigare, men nåväl.)
Man skulle kunna säga att Doris utveckling och mitt uteblivna bloggande liksom hänger ihop litegrann.

Här kommer åtgärd på båda två:

Doris har lärt sig att krypa framåt för ett par veckor sedan.
Då blev hon marig att hålla reda på.
Sedan lärde hon sig att krypa fort så inni helvete.
Vips vet man aldrig var hon är.
Förra veckan kom hon på hur man drar sig upp längs möbler, hur man går utmed dem och att det faktiskt finns en värld en halvmeter ovan marken.
Där finns även dukar att dra i, telefoner att kasta i backen, fjärrkontroller att suga på, vitrinskåp att hamra på och datorer att stoppa små, små saker i.

Kombinera detta med ett gäng ouppackade flyttkartoner och provisoriska lösningar.

Där kom en förklaring till vad jag håller mig sysselsatt med samt en uppdatering.
I ett och samma andetag.

I am a genious.
Faktiskt.

Mitt älskade lill-geni!

1 kommentar:

KusinVitamin sa...

Puss på tant Jo´s lilla gurka.