fredag, juli 8

Halfway there...

...NOT!
Det ser ut som fan här, och är mastodontmycket kvar.
Ikväll slet vi dock i vårt anletes svett för att kunna sova första natten här.

(För den som inte vet det kan jag upplysa om att KURA från IKEA inte är nåt "snabbmonterat litet pyssel")

Vi har verkligen sett fram emot detta.
Att få vara bara vi.
Göra som man vill igen.
Sova i en ordentlig säng - tillsammans.
Kanske eventuellt mysa lite.
Som i Umeå.

Nu ligger jag.
Om fem minuter sover jag.
Lasse ser sitcoms och äter Oboy.

Det är frihet på nåt sätt.

Jag är ändå jävligt nöjd.
Kanske sover jag gott.
Imorgon tar vi nya tag (och gör återbesök hos tandläkaren!).

Det kan bli bra dethär.
Living on a prayer.

3 kommentarer:

Helena sa...

Häftigt alltså, ni har ett eget hus! Fatta hur mycket vuxenpoäng det är!

Lycka till hos tandläkaren

Pappapokerface sa...

Hey, låtcitat!
Me like

Challe sa...

Härligt att det är beboeligt nu! Hoppas det löser sig fort men "arbetsskadan"!