måndag, augusti 22

Ses.....sen.

Jag får inte.
Inte.
INTE sitta här förrän jag stökat undan någorlunda i kåken.

Nej, nej, nej.
Absolut förbjudet.

Typ.

Och snart kommer Lasse också.
Undrar om han är väldigt upplagd för att höra lite tjat såhär på kvällskvisten.
Efter att han måstat jobba över och sådär.

Undrar om han helst vill höra en utläggning om hur man kan bygga ett kaminskydd av kompostgaller eller om jag ska börja med att han kan köpa en höstol via blocket när han åker till Skellefteå.

Eller så börjar jag helt enkelt rabbla element-mått och priser och fråga om vi ska köpa eller inte.

Så gör vi.

Välkommen hem älskling.
En vacker dag kanske även jag har ett arbete.

3 kommentarer:

Challe sa...

Tycker inte du ska surfa mindre. Tycker du ska sitta lite mer vid datorn och skriva....annars blir mina amningsstunder så tråkiga.

Anna, du förgyller min föräldraledighet med din föräldraledighet. Så, var nu ledig lite oftare =)

Helena sa...

Jag bara älskar att läsa din blogg. Skriv mer.

Love ya!

Carolin sa...

Ja, håller med. Det är kul att läsade du skriver och du är bra på det:) Tycker du ska bli en känd bloggerska eller författare. Då blir du ju rik och slipper skaffa något annat jobb :)