torsdag, september 15

Det är inte lätt att hålla reda på allt!

Hade M&M på middag idag.
Mycket trevligt.

M&M bor ihop.
Dom har en gemensam bil, matplanering och vem vet - kanske ligger dom rent av med varandra.

Lasse och jag är också ett par.

Det fick Lasse att utbrista i ett
-"Sådärja - då har vi haft parmiddag!".
och jag - trevlig som vanligt - svarade:
-"I helvete att vi har. Det var ingen parmiddag. Det var en middag som råkade ätas av två par."

Sen kom vi inte så mycket längre.
Jag sa nej och han sa ja.
(Just another ordinary day).

Är det nåt jag avskyr så är det parmiddagar.
Oklart varför, men det känns....onödigt jävla skitnödigt att kalla det så.

Jag tänker att det måste finnas några slags kriterier för en parmiddag.
Jag tänker vidare att nån säkert läser detta och kan hjälpa mig att reda ut begreppen.
(Ja - jag pratar med just DIG!).

Skriv en rad.
Hjälp mig komma ur detta med hedern i behåll.

1 kommentar:

Helena sa...

Hahaha... Anna. Var skitnödig. Du har precis upplevt en parmiddag. ;)