torsdag, september 1

Gud är utan tvekan man - han har pappahumor!

Tänkte ta fram min morgonrock ur garderoben bakom dörren.
Den där som man nästan aldrig öppnar. (Trots att den är målad i en utrotningshotad nyans av orange...)

Möttes av ett fint och inramat foto på två av Lasses kompisar.

Låt säga att dom hetat typ Anders och Fia, eller Markus och Linda.
Hmmm....inte kul.

Jag skrattade dock högt för mig själv när jag insåg att i garderoben bor Gabbi och Robert.

Brangelina.
Tomcat.
Lasange.

Gabbirobert.


I Love you man.

4 kommentarer:

Helena sa...

hahahahaaaaa!!! jag skrattar ihjäl mig!

KusinVitamin sa...

Hahaha, underbart!!

Pappapokerface sa...

Mycket mycket bra pappaskämt :)

Challe sa...

Hahahaha!!!

Jag kan verkligen se bilden framför mig. Glödlampan tänds och sedan kommer skrattet.

Så jvla bra!!