onsdag, september 28

Negerbollar är ändå jäkligt gott....

Macarons är så jävla hett och trendigt nu.
Fatta Grejen!
Man måste liksom älska Macarons när man ser dom på bilder överallt.

Jag ville vara inne och bjuda på macarons på Doris kalas.
(Hej Solsidan! Hoppas att jag platsar här i "Saltis"!)
(Och nej - vi har inte hyrt in Tobbe Trollkarl till kalaset)

Macarons tog en halv evighet att baka.

Dom ser inte ut som på bilden HÄR.
Dom smakar ärligt talat inte så värst gott heller.

Jag har inte fyllt dom, och funderar på om jag överhuvudtaget ska idas göra det.

Att man ska måsta få fan så fort man ska göra sig till.
Jag tror fan jag personligen hatar macarons.

Tror ni det är lätt när de enda Maka-jävla-roner man upplevt
i 30 år ser ut såhär!?

2 kommentarer:

KusinVitamin sa...

Det är därför man köper färdiga så slipper man stå hemma och vara förbannad på att det inte går vägen...

....fast de små nymodigheterna kanske inte kommit till Lycksele ännu? =)

Anna sa...

Haha - det kommer väl så småningom!

Doris ska ju ha sexårskalas nån gång - då ska jag köpa färdiga! ;)