lördag, september 24

Små grytor har både öron och mun

Dylan och Lasse åker iväg en sväng.
Kommer tillbaka efter ca femton minuter.

Dylan: -"Du får se överraskningen på måndag"
Lasse: -"Men Dylan!"
Anna: -"Vaddå - vilken överraskning?!"
D: -"Den som vi har varit iväg och gjort!"
A: -"Åhå....kan du berätta nåt mer?"
L: -"Nej! Säg inget!"
D: -"Hmmm....du kan få en ledtråd. Det börjar på P"
A: -"P.....Pizzeria!?"
Dylan ler
L: -"Säg inget mer!"
Dylan viftar med fingret i luften.
L: -"Men säg inget sa jag ju!"
D: -"Men jag sa ju inget. Jag ritade ju bara ett hus!"
A: -"Jag har köpt lördagsgodis åt dig."
D: -"Jag kan ge dig fler ledtrådar sen."
L: -"VARFÖR tog jag inte med mig Doris istället...."


Misstänker du att din pojkvän är otrogen, eller har annat fuffens för sig?
Hyr Dylan en kvart.
Han kan köpas för ett hekto snask.

Kung Krösus 

3 kommentarer:

Helena sa...

tok-gilla!

My sa...

Gillar också, borde finnas gillaknapp på bloggen med !

KusinVitamin sa...

Haha, underbart!!