onsdag, oktober 12

Bonde söker fru....

Mamman fick också paket!
En glammig film.
Precis vad jag behövde.
I-landsbehövde åtminstone. (JAG uppfann det ordet - claim!)
Okej jag kanske inte direkt behövde den- men jag blev glad  - och det behöver man väl alltid?

Jag har sett filmen förut.
Men jag valde att låtsas att den är helt ny och knappt ens finns på marknaden.
Sen låtsades jag att jag var en megakänd bloggerska som fick den i mutpresent av ett storföretag för att alla bryr sig jättemycket om vad jag skriver.
Efter det låtsades jag att jag inte tyckte det var så märkvärdigt eftersom det händer hela tiden.

Sen slutade jag låtsas, och hoppade tjoandes av glädje - över att jag fått en present - ut i köket.
Till mitt riktiga liv.

I det riktiga livet hade jag diskbänken full av kroppkakesmet och lök.

Hey baberiba - jag är verkligen urusel på att vara Carrie....

1 kommentar:

Helena sa...

Du är ju en megakänd bloggerska! :) Varför låtsas?!