tisdag, oktober 11

Tips!

Jag har blivit lite....ojämn i mitt uppdaterande skulle man kunna säga.

Därför påminner jag än en gång om den fiffiga sidan (och även appen!) bloglovin.com.

Man registrerar sig - på någon minut bara, och får så ett konto.
Där knappar man in vilka bloggar man brukar följa.
Sedan räcker det med att man går in på just denna bloglovin-sida (eller för all del app) och så ser man hur många nya uppdateringar det har kommit på varje blogg sedan sist man var inne och kollade.

Smartare än smartast!

3 kommentarer:

Helena sa...

Check!

Helst vill jag se uppdateringar så ofta jag går in, men bloglovin får ju bra det också... :)
KRAM

KusinVitamin sa...

Vad gör man om man som jag har en stenåldersmobil då?

Jag får snällt kika in här varje dag och blir gråtande besviken varje gång det inte är någon ny uppdatering.

Tänk på att jag är sjukskriven och behöver rolig och underhållande läsning som piggar upp.....

Anna sa...

Men du kan gå in på www.bloglovin.com på en helt vanlig dator. Behövs inga nymodigheter för det!