fredag, oktober 1

Anna - Lite lagom vuxen

Fick just en inbjudan via sms: "Hej! Kom på härlig tjejkväll till oss på AMF pension den 20/10. Ta med en vän!"
Fråga mig inte hur det kommer sig att jag fick det.
En annan sak jag verkligen funderar över är varför AMF inte bara tror att jag är intresserad - utan även att jag umgås med människor som är intresserade av att spendera en kväll i pensionssparandets tecken.
Undrar exakt HUR förbluffade mina väninnor skulle bli om jag skulle föreslå denna aktivitet?
Kanske jag rent av skulle få stryk?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar ja.

//Kusin

Helena sa...

Du samlar vuxenpoäng. Snart blir det highscore när ni får barn.

By the way antingen gick provet jättebra eller så gick det käpprätt åt helvetet. Det var faktiskt svårare än alla kurser jag läst på universitetet. Fast jag har blivit lite bättre på utrikiska :)
Kram till er.