tisdag, november 9

Är det tristessen som slagit till, eller kan det vara så att jag faktiskt äntligen hittat ett program som jag faktiskt fullkomligt älskar?!

Kom just på mig själv med att redan nu sitta och längta till nästa avsnitt av det geniala programmet "Så mycket bättre".

Och NEJ - jag är inte ironisk.
Så sjujäkla bra att man får gåshud och ståpäls och inte minst en härlig känsla av glädje och kärlek i magen.

HÄR kan man se Petters mästerliga tolkning av Tomas DiLeva

HÄR kan du titta på September som gör Disco av "Mikrofonkåt"

Har du inte sett det än tycker jag synd om dig.
Några avsnitt kvar.
Lördag kl 20.00 i TV4 tolkar man Lill-babs.

Missar du det också är det dubbelsynd om dig!!

1 kommentar:

Helena sa...

Okejdå, jag ska kika på det.

Och svar på din fråga om datorn... Nej det är Sagas dator och den kan norska svenska och danska. Inte finska. Jakten går vidare.