tisdag, november 9

Happy Tuesday!

Äntligen, äntligen kom Tant Helena på besök.
En snabbvisit innan hon skulle på viktigt möte.
Ända från Luleå hade hon kört på morgonkvisten.

Doris brukar alltid vara på uselt humör när vi får besök.
Idag testade hon en ny taktik:
Hon sov oavbrutet så att Helena nästan fick komma för sent för att få träffa henne.

Mamman tyckte i vart fall att det var världsroligt att få träffa henne.
KOM SNART IGEN!!!





















(Doris har nu vaknat och äter allt hon kan för att snabbt växa i kläderna som Helena och Lea kom med i present!!)

1 kommentar:

Helena sa...

Världens sötaste lilla Doris! Jag kommer förbi på Söndag igen om det går bra. Jag åker från Luleå vid 14 skulle jag tro. Har med mig en konsult, men han lämnar jag på hotellet och kommer sedan till er (om jag får) KRAM!

Har du spa:at dig något då? Olivgrejerna är super! Köpte ett likadant kit till mig själv nämligen :)