lördag, november 6

Blåskåpet är fullsmockat med skit!!

Nä nu jävlar!!
Geir åkte ut ur det förbannade Idol (JA - jag fick lov att se det igår trots min geniala plan).
Det som dock retar mig allra mest är att han OCH Andreas Weise hängde löst.
Vänta nu: Är det inte dom två som faktiskt sjunger nästan bäst? (Förutom Jay då förstås)

Har jag fått knäck i lurarna eller kan det möjligen vara så att det lilla popsnöret Elin Blom varken kan sjunga eller uttala nåt som helst annat än muminsnack?
Hur kan det komma sig att hon inte ens får äran att hänga löst - nånsin?!
Hur många spån finns det i Sverige - och hur har alla dom kunnat få tillåtelse att skaffa ett telefonabonnemang?
Nästa vecka orkar jag inte ens försöka mig på en promenad. Jag tar en promenad på fredag klockan åtta. Alternativt slår jag igång en repris av Uppdrag granskning på datorn inne i sovrummet.

"Sveriges största Musiktävling" - my ass.
Det där spektaklet kan vi lika gärna döpa om till "Sveriges mesta tonårskåtobjekt".
Stjärnstopp.

3 kommentarer:

Helena sa...

Men se inte skiten! Det är ju självplågande. Jag vet inte ens vem som är med i år...

Om jag skulle få en sinnesförvirrning och se på skräpet, skulle det enbart vara frör att kika på den mörka jurymedlemmen. Vad heter han? Han skorrar ju inte då han pratar iaf.

KRAM

Anna sa...

Andreas Carlsson menar du nog. Bä, jag vill inte titta men vad ska man göra när barnet har ätperiod då och den som har fjärren fastnar på Tv4 varje vecka...

Pappapokerface sa...

Näe nu skiter vi i det här och siktar på melodifestivalen i februari istället