fredag, november 5

Ur askan i elden

Är som sagt var hemma hos päronen i helgen.
Lasse är den ena idolfantasten av två i min närhet. Min mamma är den andra.
Förra veckan försökte jag med ett svartsjuketrick för att slippa undan att se det.
I veckan fick jag en bättre och mer anpassad idé:
Jag sa till mamma att jag läst att ALLA i produktionen var MODERATER!
(Utom Andreas Weise - jag sa att han var vänsterpartist) (Hon avskyr Andreas Weise - oklart varför)
Hon såg fundersam ut. Men jag utesluter inte att det faktiskt kan fungera.
Håll tummar, tår och annat löst!

Denhär bilden har jag hittat på moderaternas
hemsida Mamma. Helt på sanning.

3 kommentarer:

Blogghövdingen sa...

Bra försök, men resultat återstår att se...

Anna sa...

Jag uppskattar ditt stöd (hörde att du försökte hjälpa mig igår) men dessvärre - det hjälpte inte!!!

Sara sa...

Haha, vad du är rolig, Anna!