fredag, november 26

Sånt bloggare tydligen gör....

Helena utmanar mig...

4 tv-program som jag kollar på för det mesta
¤  Så mycket bättre!
¤  Lyxfällan
¤  Vem vet mest
¤  Ung och bortskämd

4 saker jag gjort idag
¤  Torkat golv
¤  Härjat med strykjärnet
¤  Fått ett trist SMS från Helena (att helgdejten måste ställas in)
¤  Blivit så heligt förbannad att jag måste äta lite godis
(Hejdlöst spännande liv)

4 saker jag längtar efter

¤  Julen och familjen!
¤  Min nya snygga kropp som jag beställt, har dock inte fått något leveransbesked.
(Jag härmar Elina och Helena och uppger samma klockrena svar).
¤  Mina vänner
¤  Ett Liv

4 saker på önskelistan
¤  En Handbok som innefattar allt i hela världen
¤  Att Idol tar slut nån himla gång- så snart Jay har vunnit
¤  Att Doris får vara världens lyckligaste tjej så länge hon lever
¤  Att varje dag - minst fem gånger - få skratta så att tårarna rinner

4 things I hate (Just nu)
¤  Att det typ är ett enda bra program på TV på fredagar
¤  Att den ovan nämnda kroppen inte alls verkar vara på väg
¤  Folk som inte gör som jag säger
¤  Stök, röra, oreda och min smutsiga ugn

4 personer som jag i min tur utmanar...

Lasse
Liv-Saliv
Thilda Ullstrumpa
Sara Brodin