onsdag, november 17

Ska jag bädda soffan åt dig?

Lasse figurerar allt mer frekvent här, men det är han själv som rår för det....

Tittar igenom gamla kort och får upp ett på mig från förra hösten.
L: -"Titta Doris! Titta så fräsch mamma var!"
A: (Säger ingenting)
L: -"ÄR menar jag"
A: (Säger fortfarande ingenting)
L: (Försöker skamset pussa Anna på handen)
A: (Drar undan handen och blänger syrligt)

Rub it in mannen - just rub it in.
I år önskar jag mig en helrenovering i julklapp.
Kniv, laser och färg - ge mig hela paketet!

5 kommentarer:

My sa...

Hmm, säger bara killar eller karlas är nog ett bättre ord!
M klappade mig på rumpan och sa "lite träning skulle inte skada". Snacka om blickar kunde döda...

Helena sa...

Men alltså... ÄR det något generalfel på karlar i allmänhet? B har gett liknande kommentarer. Måst' vi som satan klubba in lite vett i deras huvuden? :)

Jag har ju fått höra att jag är förbrukad... Hur kul känns det då?

Anna sa...

Petter skulle aldrig ha sagt nåt sånt!
Eller hur!!!

Helena sa...

Stämmer. Petter (och/eller Per Moberg) skulle aaaaaaaldrig sagt något sådant!

Den andra L sa...

Hahhaahhahahha
Är du klar att skicka in önskelistan snart?