tisdag, november 16

Storebror ser mig - och återkopplar

Såg på min facebookprofil att jag knappt statusuppdaterar en gång per dygn längre.
Har ingenting att göra med att jag inte vill eller hinner. En statusuppdatering kan man göra med en ätande unge på ena armen om det kniper.
Det hänger enbart på att jag fanimig inte nånsin gör nåt vettigt längre.
Nog är det väl 2010 när man behöver facebook för att räkna ut det....

Tänkte då genast att jag skulle försöka mig på att komma på nåt att skriva i den lilla rutan, men gav upp när jag insåg att alla idéer jag hade byggde på nåt jag sett på TV.
Man kan lite krasst säga att jag just i denna period i livet umgås med sju kändisar som bor i ett kollektiv på Gotland, tio bortskämda snorungar, människor i ekonomiskt katastrofala situationer, samt lite löst folk som bara äter middag hemma en dag av fyra. Åsså Doris förstås.
Jag misstänker att jag inom kort har att välja på att bli fullkomligt galen - eller ta mig för att uppfinna en maskin som gör att jag känner att jag har tid att göra nåt vettigt.

Nåväl - i helgen kommer Dylan 4år. Man kan tyvärr säga att det kommer att berika mitt sociala liv nåt enormt....

4 kommentarer:

Helena sa...

Å jag och Lea kommer, bara vi får :)
KRAM!

Anna sa...

Om ni får?!?!
Vad är det för jävla fråga?
Ni SKA komma!

Helena sa...

Härligt! Vi kommer på lördag fm och åker söndag lunch. Vi är ju inga "queen of the night" som du säkert listat ut.

Ska jag shoppa spikens present på lördag? Malin funderade på om hon kan haka på din idé. Känns väl ok?!

OM Doris vill- och ni orkar båda två, kan det väl vara trevligt med fika på stan samtidigt som presentshopping? Malins idé det m fika. Jag har förklarat att det är minicheferna som sätter dagsplaneringen och att vi andra spelar i div 2....

Annars fixar jag det själv m Lea (presenten alltså) :)

KRRRRRAM

Anna sa...

Jag tycker det låter underbart med en sväng på stan. Lite fika är aldrig fel!!
Presenten fixar vi då.
(men nu kan vi inte skriva mer om det här - för Spiken är inne o kollar här ibland!!!)