tisdag, december 21

Ett, två....och alltid tre!

I lördags efter en trevlig middag hos Anders och Fia, ett glas vin och några parti Yatzy gick vi och la oss till ljudet av en snarkande bebis.
Sista natten innan jag och Doris skulle åka till Lycksele.
Mysigt.
Vi låg på varsin sida av sängen. Kanske njöt vi av tystnaden.
Så frågade jag Lasse:
-"Vad tänker du på?"
-"Det vill du inte veta"
-"Nu vill jag absolut veta det"
-"Säker? Det var inget romantiskt"
-"okej..."
-"Jag funderade på om det finns nån filmserie där tvåan är bättre än ettan utan att man gjort en trea"

Det var väl kanske inte vad jag riktigt hoppades på.
Hur som helst har jag inte kunnat släppa det sen dess.
Jag kommer inte på nån!
Men nog MÅSTE det väl finnas?!

1 kommentar:

Helena sa...

Å jag som trodde han ville ha lite snusk.

Å svaret är NEJ!, inte vad jag vet iaf. Matrix kanske? näe just det. Det finns ju tre delar!