fredag, december 10

För sent att lämna WO?

Tonight is the night!
Efter ikväll är det inget mera Idol förrän tidigast till hösten.
YES!
Så får man ha sina fredagskvällar ifred och kan se vad man vill - eller kanske helt enkelt bara umgås. (Crazy tanke - jag vet!).
Först måste vi bara få fram en vinnare.
Knivigt läge faktiskt (inte för att jag är engagerad....men...)

Till Jay:
Du vet att jag tycker du är världens bästa. Men jag vill faktiskt inte att du vinner detta spektakel. Du förtjänar nåt mer, bättre och större än att släpas runt i gallerior som en dresserad hund och skriva autografer till småbarn. Och dendär "vinnarlåten" ger jag inte mycker för. Tack - men du kan absolut lyckas bättre på egen hand!
Till Svenska folket:
Detta är inte så svårt som man kan tro. Ni har en förmåga att rösta med arslet och låta "fel" alternativ vinna. Gör som vanligt bara, så är saken biff.

Till Gud eller Tomten eller vem fan som helst:
Jag orkar verkligen inte höra dendär värdelösa låten i radio i flera månader. Gör så att den försvinner.
Amen eller tack - beroende på vem av er som lyckas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ANNA...Du vet väl at Jay knarkar. Fy skäms.

//KusinVitamin

Anna sa...

Jajamensan! (INGEN som inte är blind, döv och inlåst i en stuga i skogen kan väl ha missat att Aftonbladet trumpetade ut det....) Men vad i hela friden spelar det för roll!? Nu var det ju musik det gällde!