måndag, december 6

No excuses!

Jag måste uppdatera bloggen - nu.
Snart kommer Helena hit.
Helena är den storasyster jag aldrig fick.
Hon brukar hålla reda på mig, och skälla på mig, och se till att jag städar när jag stökar ner och såna saker.
Om en timma kommer hon alltså hit.
Då kommer hon att säga:
-"Du måste ju uppdatera bloggen. Jag vill ju veta vad du gör".
Så kommer jag att leta bra lögner i hjärnan och haspla ur mig nån halvdan ursäkt om varför jag inte uppdaterat på två dagar. (Sanningen är att jag inte hunnit/orkat. När jag orkat har jag inte hunnit och när jag väl hunnit så har jag inte orkat...) Till Helena kan man inte säga att man inte hann för hon är en sån som hinner allt.
Så kommer hon att titta strängt på mig för att markera att hon inte tror på mig.

Nu uppdaterar jag. Jag lägger till en bild också så är det ordentligt gjort.
Så kan vi skippa hela denhär karusellen och fokusera på att äta pepparkakor istället!


Doris söndagsbad. Exempel på aktivitet


1 kommentar:

Helena sa...

Jag bara älskar dig Anna! Du är så störthärlig! Tusen tack för all energi och allt annat. Du förgyller mitt liv!