torsdag, januari 20

Ännu en sak att stryka från listan!

Jag fick världens kanske sötaste kakburk i julklapp.

Vill ni veta var den kommer från,
och kanske köpa en lika fin?
Fråga min syster.





















Jag har alltid velat ha en söt kakburk i mitt kök.
Tror jag.
Det känns så nu.
När jag öppnade paketet med burken i kände jag att en evighetslång längtan inom mig äntligen var över.
Nånting sånt.

Sedan ett par timmar tillbaka är den inte bara vilken världens sötaste kakburk som helst -
det är dessutom kakor i den!!














Inte är det vilka kakor som helst heller - utan tvättäkta småkakor!!

Ganska tvättäkta är dom i allafall.
Så tvättäkta dom nu kan bli utan att en parant dam i pensionsåldern bakat dem.
Låter man en fyraåring hjälpa till med dem istället så blir det kanske mindre tvättäkta - men desto mer strössel och sylt - och det är långt mycket bättre när jag tänker efter!

1 kommentar:

Helena sa...

FIIIIIIN! jag vill åxå ha en sån burk. Be din syster meddela mig var man kan handla en sån! Skulle passa asbra i mitt kök.