torsdag, januari 20

Dagens Outfit

Enligt bloggskolan jag gått (bloggskolan är lika med "Lasse har sagt") så ska man inte publicera bilder bara för att publicera bilder.
Man ska vilja säga nåt med bilden också.
Jag har inte direkt nåt vettigt att säga med följande bild.
Jag känner bara för att dela med mig av den för att den gör mig glad.
Jag döper inlägget till  "Dagens Outfit", så har vi löst problemet....

Body från KappAhl
Byxor från Lindex
Mössa från Rand&Ruta
-På Doris alltså.
På Mig är det väl antagligen HM hela vägen.
Som vanligt.

2 kommentarer:

Helena sa...

Check! Klart att ni ska visa dagens outfit. Det har även tant Helena sagt...

Helena sa...

Doris kanske behöver något i sin verkliga storlek? inte bara för långt fram i tiden? Vad får tant handla?

Så ni har mer urfal till dagens outfit menar jag :)